POLITIKA KAKOVOSTI

Zadovoljstvo naročnikov je vodilo našega poslovanja, zato smo osredotočeni na napredne, visoko kakovostne in k uporabnikom usmerjene storitve.

  • Našo politiko kakovosti opredeljujejo naslednja načela upravljanja, ki so pomembengradnik organizacijske kulture znotraj naše družbe:
  • zagotavljati stabilno poslovanje, ki omogoča poslovno učinkovitost in stalni razvoj družbe,
  • pridobivati zadovoljne in lojalne partnerje (naročnike kot podizvajalce), ki se vračajo in nam zaupajo,
  • imeti zadovoljne in pripadne zaposlene, z nenehnim izobraževanjem in motiviranjem zaposlenih zagotavljati konkurenčnost kadrov in pripadnost podjetju
  • delovati skladno s predpisi in poslovno etiko,
  • po naših močeh prispevati k zmanjševanju vplivov delovanja družbe na okolje - krepitev družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja,
  • stalno izboljševati poslovne procese in procese vodenja,
  • zagotavljati varno vožnjo vsem uporabnikom cest v upravljanju po koncesijskih pogodbah.

 

Politika kakovosti je sestavni del razvojne usmeritve družbe in je skladna z vizijo in
poslanstvom družbe. Usmerjena je v zadovoljstvo uporabnikov in poslovnih partnerjev,
hkrati pa temelji na vrednotah, ki jih delimo zaposleni.

 

 

Mengeš, 28. 11. 2022