POLITIKA KAKOVOSTI
Zadovoljstvo naročnikov je vodilo našega poslovanja, zato smo osredotočeni na napredne, visoko kakovostne in k uporabnikom usmerjene storitve.
- Našo politiko kakovosti opredeljujejo naslednja načela upravljanja, ki so pomembengradnik organizacijske kulture znotraj naše družbe:
- zagotavljati stabilno poslovanje, ki omogoča poslovno učinkovitost in stalni razvoj družbe,
- pridobivati zadovoljne in lojalne partnerje (naročnike kot podizvajalce), ki se vračajo in nam zaupajo,
- imeti zadovoljne in pripadne zaposlene, z nenehnim izobraževanjem in motiviranjem zaposlenih zagotavljati konkurenčnost kadrov in pripadnost podjetju
- delovati skladno s predpisi in poslovno etiko,
- po naših močeh prispevati k zmanjševanju vplivov delovanja družbe na okolje - krepitev družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja,
- stalno izboljševati poslovne procese in procese vodenja,
- zagotavljati varno vožnjo vsem uporabnikom cest v upravljanju po koncesijskih pogodbah.
Politika kakovosti je sestavni del razvojne usmeritve družbe in je skladna z vizijo in
poslanstvom družbe. Usmerjena je v zadovoljstvo uporabnikov in poslovnih partnerjev,
hkrati pa temelji na vrednotah, ki jih delimo zaposleni.
Mengeš, 28. 11. 2022